Jeśli zechcesz zadać dodatkowe pytania, możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie.
Zasięg internetu TSUNAMI stale się rozszerza i obecnie obejmuje kilkadziesiąt miejscowości, skupionych wokół miasta Łomża, których wyszczególnioną listę można znaleźć poniżej. Poglądowy obraz można zaś zobaczyć na mapie zasięgu usługi. Lista nie ma jednak charakteru zamkniętego, ponieważ obszar zasięgu internetu TSUNAMI ciągle się powiększa. Dlatego warto, aby zainteresowane osoby lub firmy skontaktowały się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 86 225 2345), bądź też wysłały wiadomość z zapytaniem poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www. Ekipa techników sprawdzi możliwości po przyjeździe na miejsce, a jeśli okaże się, że podłączenie internetu jest możliwe, pozostanie jedynie decyzja o podpisaniu umowy. Jeżeli jesteś zainteresowany/a skorzystaniem z usług Tsunami, a znajdujesz się poza zasięgiem, poinformuj nas o tym. Obszar naszych działań stale się rozszerza. Taka informacja będzie cenną wskazówką przy dalszym planowaniu rozbudowy sieci.
gmina Łomża: Andrzejki, Boguszyce, Czaplice, Giełczyn, Janowo, Jarnuty, Jednaczewo, Kisiołki, Konarzyce, Łochtynowo, Podgórze, Stara Łomża przy Szosie, Stara Łomża nad Rzeką, Stare Kupiski, Zawady, Zawady Przedmieście gmina Piątnica: Czarnocin, Drozdowo, Kalinowo, Marianowo, Piątnica Poduchowna, Piątnica Włościańska, Pęza gmina Śniadowo: Kołaczki, Koziki, Wierzbowo.
Sprawdzenie dostępności usługi
Instalacja i aktywacja usługi
Witaj w gronie szczęśliwych Użytkowników Tsunami!
- bezpłatna wizja techniczna – sprawdzenie warunków technicznych w lokalu klienta
- brak limitu pobieranych danych
- brak blokowania portów
- możliwość uzyskania stałego zewnętrznego adresu IP
- możliwość zwiększenia taryfy w trakcie trwania umowy
- Internet dostępny 24h na dobę
- szybki i rzetelny serwis
- możliwość podłączenia wielu urządzeń jednocześnie, dzięki zakupionemu dodatkowo routerowi (telefon komórkowy, palmtop, laptop, drukarka, itp.)
W przypadku podpiasnia umowy na osobę prywatną niezbędne jest posiadanie Dowodu Osobistego.
Dla klientów indywidualnych:
- imię i nazwisko
- numer PESEL
- seria i numer dowodu osobistego
- adres instalacji
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail
Dla klientów biznesowych:
- pełna nazwa firmy
- imię i nazwisko osoby reprezentującej firmę
- numer NIP
- numer REGON
- adres instalacji
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail
W celu sprawdzenia faktur należy zalogować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – http://ebok.tsunami.pl
Dane potrzebne do logowania, czyli: Identyfikator usługi klienta (ID) oraz Hasło (PIN) znajdują się na pierwszej stronie Umowy.
Po zalogowaniu w zakładce „Finanse” znajdą Państwo listę faktur. Aby wydrukować, zapisać na dysku lub po prostu zobaczyć fakturę należy zaznaczyć wybrany dokument po prawej stronie (ikonka PDF), a następnie kliknąć przycisk „Pobierz zaznaczone”.
W jaki sposób można dokonywać płatności:
- przelew bankowy
- przekaz pocztowy
- zlecenie stałe w banku
W zakładce „Finanse” można również sprawdzić daty wpłat własnych i rozliczeń.
Każdy klient korzystający z usług Tsunami posiada indywidualny numer rachunku bankowego.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Jeśli chcesz z nami porozmawiać albo poznać naszą ofertę – odwiedź nas w głównym biurze obsługi klienta.